Berichten geschreven door Frans Visscher

1. 2023-11 TK Limburg PHOTO-2023-10-17-23-08-17.jpg
    Door Frans Visscher op 17 oktober 2023

Limburgse kandidaten Tweede Kamer

Op 22 november 2023 vinden de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats. Vanuit Limburg staan er twee mooie kandidaten op de lijst. Op plek 14 vind je Arjan Langen uit Venlo en op plek 25 Ingeborg Dijkstra-Verbeek uit Maastricht.

Benieuwd naar al onze kandidaten? Kijk dan op de website van de ChristenUnie landelijk.

Lees meer over "Limburgse kandidaten Tweede Kamer"
  2. CMWW foto 2023.JPG
    Door Frans Visscher op 11 maart 2023

NL Doet 2023

Op 11 maart 2023 was het NLDoet in Brunssum. Het team van ChristenUnie Brunssum was erbij en wel eerst bij Buurtnetwerk Zuid (afvalprikken op de langeberg), op de markt (afvalprikken), op het skatepark (Beatrixstraat) met het CMWW en als afsluiting bij het Cicero Zorghuis afdeling paliatieve zorg.

Lees meer over "NL Doet 2023"
  3. Team Limburg 2023.jpeg
    Door Frans Visscher op 11 februari 2023

Kandidaten uit Brunssum voor Provinciale Statenverkiezing

Voor de Provinciale staten verkiezingen van 15 maart a.s. vier kandidaten uit Brunssum op de lijst voor ChristenUnie Limburg. Het betreft Frans Visscher (plek 6), Lionne Gerards-Kockerkoren (plek 8), Stephan Klasens (plek 18) en Frank Benus (plek 24). Zij gaan zich inzetten om het thema "ruimte voor elkaar" concreet te maken!

Lees meer over "Kandidaten uit Brunssum voor Provinciale Statenverkiezing"
  4. 271d97b3-a051-4f8c-99d8-b2749ec27512.JPG
    Door Frans Visscher op 11 maart 2022

Bezoek staatsecretaris VWS aan BS Benjamin Treebeek

Maandag 7 maart bracht staatsecretaris Maarten van Ooijen een bezoek aan Gereformeerde Basisschool Benjamin in Brunssum. De basisschool bestaat 100 jaar - reden om in goed gezelschap terug te blikken - en vooruit te kijken. Een mooi gesprek waarbij alle partijen het eens waren dat een lange termijn beleid nodig is - en dat partijen gaan samenwerken in de zorg voor de kinderen en jongeren. Een bezoek dat echt ging over samen recht doen - met mensen uit de praktijk!

Lees meer over "Bezoek staatsecretaris VWS aan BS Benjamin Treebeek"
  5. Facebookfoto 1 markt.jpg
    Frans formeel close-up.jpg CU-Logo-Brunssum.png
    Door Frans Visscher, ChristenUnie Brunssum op 5 maart 2022

Campagnedag zaterdag 6 maart

Campagnedag in #Brunssum! Zaterdag stonden we met een marktkraam op de markt. En wat was er een fijne sfeer in het centrum! Het weer hielp gelukkig ook mee - en dat er meer partijen waren zodat brugers ook echt konden horen wat er nu echt te kiezen valt! Veel mooie feedback mogen ontvangen - waarvoor dank!

Lees meer over "Campagnedag zaterdag 6 maart"
  6. Bronspot.JPG
    Door Frans Visscher op 27 november 2021

ChristenUnie bezoekt Bronspot

Bezoek aan Bronspot om hen te bedanken voor inzet - en plannen te presenteren. Ondanks alle perikelen staan de medewerkers aldaar keer op keer klaar om mogelijk te maken dat er zwemles kan worden gegeven en natuurlijk ook anderszins gesport kan worden. Hun jubileum viel vorig jaar in het spreekwoordelijke water. In ons programma hebben we een aantal punten over de Bronspot opgenomen: over het kostenloos aanbieden van zwemles - een bibliotheek dependance in het zwembad, en over gezonde voeding!

Lees meer over "ChristenUnie bezoekt Bronspot"